Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019 : BIRD EYE VIEW (BELALANG PRODUCTION)


 LOKASI : IOI


Pandangan dari mata seekor burung yang kelihatan kesibukan segelintir manusia di sebuah pusat beli belah. Kesibukan selama seminggu bekerja membuatkan mereka mengambil peluang cuti pada hujung minggu untuk bersia-siar di pusat beli belah dan ini boleh merehatkan minda mereka.


LOKASI : KOLEJ


Gambar di atas menunjukkan beberapa buah motorsikal mahasiswa yang tersusun rapi di kawasan yang disediakan. Motorsikal ini digunakan untuk memudahkan pergerakan mereka untuk pergi ke kelas atau bersiar-siar. Motorsikal sememangnya menjadi pilihan ketika anda berada di alam universiti kerana tidak perlu berebut bas. Jika tidak, siap sedia untuk perlawanan ragbi (berebut untuk masuk ke dalam bas).


LOKASI : TAMAN WETLAND



Kehijauan alam menjadi pilihan segelintir pengunjung untuk merehatkan minda mereka setelah melalui tempoh masa yang padat dengan kerja mahupun tugas-tugas lain. Sekali-sekala pergi ke taman hijau seperti ini amat baik untuk mengecas kembali tenaga anda.

No comments:

Post a Comment

BBM5407Dua2021: Teori/Pendekatan Wacana (Bukit Kepong)

 Filem Bukit Kepong Durasi: 1.16.00 - 1.30.00 P10: sarjan, balai terbakar P2: mari, baik kau keluar. Masuk dalam kubu. W1: abang...abang...