Saturday 19 October 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 6




Idzaara Sofiyya Binti Mohd Iznan nama diberi. Si comel ini merupakan anak buah saya yang paling bongsu (buat masa ini) dan yang paling petah berbicara. Jika disuruh buat muka comel, begitulah reaksi yang diberi. Antara penghibur hati tatkala sedang dilanda masalah, si comel inilah pengubat untuk segalanya. Peminat mati keras (die hard) Floor 88. Semua lagu kalau boleh dia nak dengar. Semoga membesar dengan baik dan jadi anak yang solehah kesayangan paklang. 




Gambar ini diambil ketika menghadiri Majlis Makan Malam Pesona Bintang kali Ke-13. Ketika ini saya hadir sebagai Presiden Majlis Tertinggi Mahasiswa Kolej 15. Nampak bergaya bukan? Tapi sebenarnya tengah mengah sebab berlari dari parking underground ke dewan utama. Kisahnya saya tersesat ketika dalam perjalanan entah di mana tapi di sekitar Cyberjaya. Kiri kanan hutan, gelap, Tuhan je tau dia punya berdebar masa tu. Telefon dah berbunyi panggilan daripada pengarah program mengatakan TNC Hepa dah tiba dan sedang menunggu di bilik menunggu. Bertambah cemas la saya, Keluar peluh dingin walaupun penghawa dingin dah dipasang paling kuat. Kemudian saya tukar semula lokasi di aplikasi waze dan memecut kereta selaju mungkin dan selamat tiba di lokasi majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment

BBM5407Dua2021: Teori/Pendekatan Wacana (Bukit Kepong)

 Filem Bukit Kepong Durasi: 1.16.00 - 1.30.00 P10: sarjan, balai terbakar P2: mari, baik kau keluar. Masuk dalam kubu. W1: abang...abang...