Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019 : MEDIUM SHOT (BELALANG PRODUCTION)



 MEDIUM SHOT MANUSIA





 Gambar menunjukkan seorang gadis yang sedang dalam emosi tersipu-sipu malu. Sifat pemalu itu perlu dalam kehidupan, tapi perlu ingat terlampau malu akan menjadikan anda seorang yang sukar bergaul. Namun kadangkala jangan terpedaya, diam-diam ubi berisi.





Gambar menunjukkan dua orang gadis yang memaparkan emosi yang bersahaja. Jika dilihat pada raut wajah yang bersahaja ini seperti tiada masalah. Namun siapa tahu di dalam kepala terdapat seribu satu persoalan yang bermain dalam benak fikiran mereka.



Gambar di atas menunjukkan seorang lelaki yang beremosi gembira. Kadangkala usah tertipu dengan riak emosi yang ditunjukkan. Siapa tahu dalam hatinya tersimpan perasaan yang duka. Namun, jika anda dalam kesempitan, sentiasa positif dan senyum penuh gembira.


MEDIUM SHOT MANUSIA DAN PEMANDANGAN


Gambar menunjukkan tiga orang sekawan yang sedang ceria. Persahabatan itu indah jika kita satu kepala. Setiap masalah dikongsi bersama. Jika hari ini ribut, esok lusa pasti pelangi menyusul. Persahabatan akan menzahirkan 1001 erti dalam kehidupan.




Gadis di atas menunjukkan emosi yang riang. Benda boleh riang buat apa bermuram. Lihatlah dunia, jangan sempitkan penglihatan. Lihatlah keindahan kerana di situ banyak nilai keriangan. Tenang dan kita okayyyy.




Gambar ini menunjukkan emosi yang gembira seorang gadis. Gembira bagaimana hanya dia yang tahu. Siapa kita untuk menilai seseorang. Jaga tepi kain sendiri. Cari kehidupan anda jika ingin merasai kegembiraan.


No comments:

Post a Comment

BBM5407Dua2021: Teori/Pendekatan Wacana (Bukit Kepong)

 Filem Bukit Kepong Durasi: 1.16.00 - 1.30.00 P10: sarjan, balai terbakar P2: mari, baik kau keluar. Masuk dalam kubu. W1: abang...abang...