Tuesday 1 October 2019

BBM3410Satu2019 : CLOSE-UP (BELALANG PRODUCTION)



CLOSE-UP MANUSIA

MENGGODA
Godaan itu bersifat universal. Sekali terkena panahan boleh menyebabkan anda tidak keruan. Sentiasa berwaspada dengan keadaan sekitar supaya anda tidak sesekali terjerat dengan susuk tubuh atau pandangan yang menggoda. Bijaklah menghadapi setiap godaan yang mencabar dan awas pandangan ini cukup menggoda.


MENAWAN
Senyuman menawan membuatkan hati tidak keruan. Sekali terpanah, siang malam akan termimpi-mimpi. Anda rasa anda mampu menangkis senyuman ini? Sudah tentu bukanlah mudah. Batu yang keras pun boleh cair. Amaran!! Jangan angau sehingga mandi tak basah, tidur tak lena.


SINIS

Pandangan sinis itu menyakitkan hati. Tapi kalau dah begini pandangannya anda rasa anda mampu untuk sakit hati? Silap-silap anda jatuh hati. Tapi hati-hati takut anda termakan hati.



CLOSE-UP BUKAN MANUSIA
BUNGA

Bunga yang mekar dapat memberikan 1001 ketenangan buat mereka yang sedang mengalami masalah hidup misalnya tekanan jiwa dan sebagainya. Lihatlah keindahan flora ini dan masalah anda pasti akan dapat diubati.

MAKANAN
Anda hampir pasti akan lapar dengan hanya melihat gambar ini. Rupa ayam yang menggiurkan pasti membuatkan anda tidak senang duduk. Hidupkan enjin kereta dan dapatkan ayam yang menyelerakan ini. Pasti menjilat jari.


AKSESORI
Aksesori seperti gelang tangan pasti menjadi kegilaan untuk membuatkan anda kelihatan kacak dan cantik. Dengan adanya aksesori ini, anda akan kelihatan bergaya dan bertambah yakin dengan penampilan diri anda jika ada pemakaian aksesori ini.



No comments:

Post a Comment

BBM5407Dua2021: Teori/Pendekatan Wacana (Bukit Kepong)

 Filem Bukit Kepong Durasi: 1.16.00 - 1.30.00 P10: sarjan, balai terbakar P2: mari, baik kau keluar. Masuk dalam kubu. W1: abang...abang...